johannaeriksson1

Alla inlägg under september 2014

Av johanna eriksson - 25 september 2014 15:30

Sotry för dålig uppdatering harf många läxor och har inte vetat vad jag ska slriva om men imorhpn kommer min bilogiska pappa och ska vara här hela helgen. På måndag blor det umeå pch ja ska till hjärtnottagningen. Förra veckan vara upp oxh net kännded det som. Idag har jag fått en ny väska av mamma den är skit snygg. Ska försöja vara aktiv på bloggen kram

hej

Av johanna eriksson - 15 september 2014 18:51

Under dom senaste dagarna har jag varit väldigt upptagen och jag har varit med min kille hela helgen. Jag är sjukt nervös inför gymnasiet men jag tror också att det kommer bli sjukt kul. Är bara inte säker på vart jag ska gå o vilkeb linje. Imorgon ska jag prata ned syven om der. Kanske inte kommer träffa min kille på 2v men vad kan man göra. Kram

Av johanna eriksson - 12 september 2014 22:33

Hej förlåt för dålig uppadatering men jag har gaft fullt upp i helgen ska jah flrdlka uppdatera mycket men jag ska till ume den 29/9 flr jag ska till hjärtmottagningen. Igår gjprde jag illa handleden men gick över idag meb har lite ont fortfarabde men men. Kram

Av johanna eriksson - 8 september 2014 06:09

Då ska jag vara utan min pojkvän i elva veck för han ska praoa. Som tur har man ju helger men ändå. På torsdag så har vi varit tillsammans i två månader. Dom två bästa månaderna i mitt liv. Kram

Av johanna eriksson - 5 september 2014 15:42

Fick sluta tidigare men då måste jag vänta på bissen fick sluta tjugp över tre p bissen kommer fyra men men vad kan man göra åt det o dom flesta ville det så, kram

Av johanna eriksson - 4 september 2014 20:46

Då har mamma farit till stockholm. Saknar henne så sjukt mycket men hon kommer ju hem på söndag men såklart är jag gkad för att hob ska få träffa sin syskon o kusiner. Det känns konstigt att mamma inte e hemma men det bästa är att hon vet hur mycket jag älskar henne. Det är huvidsaken kram

Presentation


johannaeriksson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards