johannaeriksson1

Alla inlägg under september 2019

Av johanna eriksson - 28 september 2019 17:19

Hej
Idag är de tredje dagen med spiral och jag har gråtit av smärta tre gånger. Men förhoppningsvis så släpper den väldigt snart.
Jag får ju se de positiva i att ha sprial och snart kommer videon upp också.
Kram Johanna

Av johanna eriksson - 27 september 2019 13:19

Hej ?
Jag har idag min första hel dag med spiral och idag har jag inte alls ont. Igår var de fruktansvärt men tog både alvdon och Ipren.
Jag ska vara ärlig de kändes ganska mycket och sätta i den men sorlet efteråt har jag väldigt ont och var illa månde men idag är jag mig själv.
Kommer ladda upp en video på Youtube där jag berättar allt så kika in min youtube kanal ( jojjo Eriksson).
Kommer lägga upp mer ikväll. Men kommer nog inte upp något inlägg lördag eller söndag då jag jobbar.
Kram på er?

Av johanna eriksson - 26 september 2019 08:36

God morgon
Idag ska jag till barnmorskan och jag skulle säga att jag är nervös. Jag mena ska sätta i en spiral o mig kommer kännas fel att någon är där nere och håller på. Jag är ändå sjukt taggad. Kommer vlogga idag och sen lägga upp på Youtube och som sagt där heter jag jojjo Eriksson.
Kramar Johanna

Av johanna eriksson - 25 september 2019 22:53

Hej..
Har valt att börja skriva igen och ja de har gått tre år men anledningen till att jag slutade skriva va för att jag tappade orken och glädjdn.
Men vad har hänt jag hyr ett hus har en hund och lanin. Skaffat YouTube där heter jag jojjo Eriksson om ni vill titta in på min kanal.
Jag är singel men skriver med en kille just nu
Imorgon ska jag till barnmorskan och sätta i spiral.
De va de jag hade nu kan uppdatera mer imorgon.
Kramar Johanna

Presentation


johannaeriksson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards