johannaeriksson1

Alla inlägg under februari 2016

Av johanna eriksson - 29 februari 2016 20:57

Jag har ångest i för framtiden för då dom som står mig närmast tar studenten och det gör så jag kommer känna mig ensam och eftersom jag har det tufft u skolan så kommer jag nog inte toka med alla motgångar så jag hoppas dom 2 kommande åren blir bra fast dom dom står mig nära inte går på skolan längre men men det är bara att kämpa kram

Av johanna eriksson - 27 februari 2016 20:23

Hej idag har jag varit med killen och nu blir det och ta det lugnt så nu har jag duschat och ska snart gå upp och se på tv imorgon blir det nog att vara med killen också sen på fredag får jag sportlov längtar ja men det är det dom händer blogga ner imorgon hörs då Hej då kram

Av johanna eriksson - 26 februari 2016 23:42

Förlåt att jag blogga så sent men jag har precis kommit hem från att varit med några killkompisar min kille och min bror. Vi har haft jätte trevligt och vi har skrattat jättemycket . Kunde haft en bättre kväll Tack för en toppen kväll killar älskar er och jag har träffat en tjej kompis som jag ibte träffat på länge ver suprr kul och träffa dig vännen älskar dign u ska jag sova varje fall God narr

Av johanna eriksson - 25 februari 2016 22:25

Nu ligger jag i sängen och skriver med min killkompis jag ska snart sova så jag orkar upp imorgon för jag ska ju till skolan imorgon sen är det helg. I helgen ska jag vara med killen och jag vet inte vad vi ska göra men det får ni väl veta då ja det är det som händer just nu så nu ska jag frös sova nu God matt allihopa

Av johanna eriksson - 24 februari 2016 20:49

Hej nu har jag ätit lite jordgubbar och nu ligger jag och lyssnar på du är allt av Sonja anden för den ska jag uppträda på skolavslutningen i sommar vi ska träna varje torsdag till skolavslutningen så det är det som händer kram så länge

Av johanna eriksson - 23 februari 2016 22:43

Hej nu ska jag snart sova men förlåt för jag inte har bloggat jag har haft en stressig dag men annars så har dagen varit bra. Imorgon har jag matte prov och jag kan det inte super bra men jag hoppas att jag kommer klara det men nu ska jag sova God natt ska försöka blogga imorgon kram så länge

Av johanna eriksson - 22 februari 2016 19:58

Hej nu har jag rensat min garderob och jag har så mycket kläder så det är sjukt men nu ska jag duscha sen så ska jag bara ta det lugnt sen sova för det är skola imorgon ja det är det som händer nu vi hörs imorgon kram så länge

Av johanna eriksson - 22 februari 2016 08:22

Hej nu sitter jag på skolan och ska snart ha matte fett det har vi prov i HLR. Sen historia och efter det konflikter men idag ska jag också få veta om jag få ta skoterled för han som håller de han ska ge besked om det finns någon plats kvar till mig men det är det dagen har och erbjuda kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards