johannaeriksson1

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av johanna eriksson - 24 mars 2016 11:15

hej nu sitter jag hemma och är sjuk lite mindre roligt men vad ska man göra nu är det bara försöka och bli frisk eller ja jag är inte jätte sjuk har ont i hela kroppen mår illa och har bara ont i halsen så det är det som händer. jag måste försöka komma in till Storuman ändå för att jag ska ta kort till skoterkortet det är därför. jag skulle hellre vara hemma och ta det lugnt men det får jag göra ikväll. jag har inte mer planerat än så. jag håller på vlogga så kolla gärna in min yt kanal. det är bara söka på Johanna eriksson sister tag så kommer min kanal upp eller johana eriksson talk. jag har sagt i vloggen ni får gärna ställa frågor till mig här på bloggen så får ni svar på min youtube kanalså är det något ni vill jag ska disskutera om här på bloggen så är det bara kommentera. i alla fall nu sitter jag och lyssnar på musik. jag ska möta upp mamma vid 2 då ska jag o hon till Storuman.   Länk till kanalen https://www.youtube.com/channel/UCsO-oginSy-NNFmi0rFXINA

Presentation


johannaeriksson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards