johannaeriksson1

Alla inlägg under juli 2014

Av johanna eriksson - 26 juli 2014 23:25

Hej idag har jag varit med min kille hela dagen det har varit super kul och super mysigt. Han är den bästa i mitt liv vill aldrig förlora han. Sen fick jag en present och jag tyckte det var super fint kommer en bild vadjag fick av han. Kram

Av johanna eriksson - 25 juli 2014 23:12

Blir o fara till lycksele är sjukt taggad. Ska vara med älsklingen en hel dag. Ktam nu ska mab sova

Av johanna eriksson - 25 juli 2014 19:12

Hej ni vet att jag sa att jag kabske slulle till lycksele imorgpn men det blir nog inte så. Jag som ville vara med min kille och bara ta det lugnt men nej då går det inte. Kram

Av johanna eriksson - 25 juli 2014 15:28

Hej idag så har jag varit o simma det var jätte skönt och få svalka sig, men mina känslor har inte varit på topp för min kille har inte skrivit på hela dagen så jag blev liteledsen men fick en snäll kommenter som gjprde mig jätte glad Tack för den kommentaren. Ikväll blir det väl o ta de lugnt men imorgon kanske jag ska fara till lycksele och då kan jag inte blogga så mycket men ska försöka kram.

hej

Av johanna eriksson - 24 juli 2014 23:48

Jag ville bara bärrata vad soma har hänt odag. Först klev jag upp sminkade mig gick ner och åt frukost. Sen borsta tänderna och åkte bil och gjorde några ärende. Därefter for jag till mina kusiner och där fick jag en present i efterskott och då fick jag nagellack och läppglans blev sjukt glad. Sen for vi hem o packa för vi skulle bada så det blev att vi bada i drygt två limmar. Och nu ikväll har jag varit med kompis och haft sjukt kul, förlåt för dåoig uppdatering har varit upptagen. Kram:p

Av johanna eriksson - 24 juli 2014 09:21

Hej idag ska jag först bara ta det lugnt. Men senare på efter middagen så ska jag fara och bada med familjen o ärligt talat jag håller på bli less på att bada men men, man vill väll bada då när det är varmt. Efter det så blir det hem göra något sen blir det midsag. Ikväll blir det vara med kompisar eller bara ta det lugnt. Kika gärna mi. Jag heter johannaeriksson6 kram.

Av johanna eriksson - 23 juli 2014 12:39

Så här blev det bär jag färgade håret. Kram

Av johanna eriksson - 23 juli 2014 11:27

Hej det blev att jag färgade håret så här är det en bild mwdans jag väntar på att skölja ur färgen hörs senare. Kram

Presentation


johannaeriksson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards