johannaeriksson1

Alla inlägg under juli 2014

Av johanna eriksson - 23 juli 2014 10:03

Idag hade jag tänkt och kanske köpa hår färg o börja köpa skol saker efter som det börjar närma sig skoöan. Men idag ska jag bara ta det lugnt om jag färgar håret så kommer de ut eb bilda locar hörs sen. Kran

Av johanna eriksson - 22 juli 2014 19:03

Hej förlåt för dålig uppdatering men ska berätta vad jag har gjort idag. Först började med att jag vaknade swdan gjorde jag mig ordning gick ner och åt frukosr. Blev arg för jag är less på fakska vänner och jag hade ont. Därefter gick jag och borsta tänderna. Gick upp på rummet sen var jag och cyklade, for hem och köpte glass srb kolla jag tv. Mamma ropade ner mig då jag kubde fika. Efter en stund ladsade jag ner musik på mobeln. Därefter for jag o mamma köpte middag sen åt jag. Sen for familjen till storuman och fir till gammel farmor sen hem och badade nu ska jag bara ta de lugnt. Kram

Av johanna eriksson - 22 juli 2014 10:00

Hej idag ska vi bada sen ska mina syskon fiska med pappa. Själv tycker jag det inte är kul eller snällt. Jag vill att fiskarna ska stanna i vattenet men men allt är ibte rättvist. Ktam

Av johanna eriksson - 21 juli 2014 21:03

Nu blir det och ta det lugnt men detta är vad jag har på mig.kram

Av johanna eriksson - 21 juli 2014 20:18

Idag har det varit en toppen dag börja mwd att sova till10:46 sen hjälpte jag min bror med hans sköldpadda sen 13:06 så åt jag frukost. Sen badase jag i några timmar. Därefter hjälpte jag mamma med middagen. Sen for vi på loppis och nu har jag nyss badat igen. Kram

Av johanna eriksson - 21 juli 2014 11:07

Ida har jag namsdag såg jag nu och om en månad börjar jag skolan längtar efter och träffa alla kompiaar men längtar onte efter läxoren hörs sen kram

Av johanna eriksson - 21 juli 2014 10:48

God morgon idag ska jag inte göra så mycket, ska följa med pappa sen blir det väl och bada. Ska väl kanske ut och gå om jag hinner senare under dagen förmodligen kommer det två inlägg ubder dagen och ikväll hörs senate kram

Av johanna eriksson - 20 juli 2014 19:10

Hej jag heter johanna eriksson och är 15 år. Jag och min familj bor i en liten by som heter stensele (norrland). Här kommer jag skriva om saker jag ska göra under dagarna och vaf som har hänt med mycket mer. Så om ni läser min blogg så får ni läsa olika saker. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johannaeriksson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards